KitKat-dan Ramazana Özəl Yeni Şokolad Məhsulu!
Nestlé-nin ən məşhur şokolad brendlərindən olan KitKat Kanadadakı müsəlmanlar üçün iftarı xatırladan "İftar barı" adlı şokolad istehsal edib.
Şokolad 30 dilimdir və onu fərqli edən ən əsas özəllik Ramazan ayına özəl olaraq 3 hissəyə bölünüb10 hissədən ibarət olmasıdır.
10 hissəyə bölünən şokolad dilimləri hər biri 10 gün davam edən Ramazan ayının üç mərhələsini təmsil edir.
Marketinq kampaniyasının digər bir mesajı isə məşhur sloqana əsaslanaraq bütün gün ərzində oruc tutan şəxslərə fasilə vermələri üçün xatırlatma rolunu ehtiva edir.
Nestlé-nin ən məşhur şokolad brendlərindən olan KitKat Kanadadakı müsəlmanlar üçün iftarı xatırladan "İftar barı" adlı şokolad istehsal edib.
Şokolad 30 dilimdir və onu fərqli edən ən əsas özəllik Ramazan ayına özəl olaraq 3 hissəyə bölünüb10 hissədən ibarət olmasıdır.
10 hissəyə bölünən şokolad dilimləri hər biri 10 gün davam edən Ramazan ayının üç mərhələsini təmsil edir.
Marketinq kampaniyasının digər bir mesajı isə məşhur sloqana əsaslanaraq bütün gün ərzində oruc tutan şəxslərə fasilə vermələri üçün xatırlatma rolunu ehtiva edir.
0 Comments