''Sensory marketing'' strategiyası nə üçün istifadə olunur❓

 


Sensory Marketing: Istehlakçıların emosiya və hisslərini hədəf alan bir satış strategiyasıdır. 

Araşdırmalara görə alıcıların 83 %-i alışlar zamanı duyğu və davranış komponentini nəzərə alır.

Bəzi şirkətlər süni olaraq təsiredici marketinq strategiyalarından istifadə edirlər .

Məsələn : Sosial şəbəkələrdə hər hansısa bir restoranın postlarına öz tanışları tərəfindən yazılan bu tip şərhlər :

Çox razı qaldıq xidmətdən , yeməklər əla idi və s .

Sensory Marketing strategiyasının özəllikləri bunlardır :

- Vizual görüntü vasitəsi ilə alıcıları cəlb etmək;

- Reklamlarda istifadə olunan səs effektləri və reklamın müddəti;

- Müştərilərin özlərini daha dəyərli hiss etmələri üçün istifadə olunan təsiredici faktorlar.

Nümunə olaraq : Məşhur Coca-Cola brendi hər zaman reklam strategiyalarında duyğu və davranış faktorlarını ön planda tutur. Buraya " Xoşbəxtliyin qapısını aç " sloganını nümunə gətirmək olar .

Fərqli bir nümunə kimi isə , hərkəsin yaddaşında qalan Coca-cola şüşəsinin qapağını açan zaman xüsusi bir səs effektindən istifadə olunmasını göstərə bilərəm.




Post a Comment

0 Comments