Campus Marketing: Bu marketinq strategiyası əsasən tələbələri işə götürmək adı ilə marka tanınması prosesini həyata keçirməkdir.
Burada hədəflənmiş auditoriya rolunu tələbələr oynayır və bu istiqamətdə fokuslanmış markalar istəyir ki , hər bir universitetdə, tədris mərkəzində məhsulları tələbələr tərəfindən tanınsın .
Nümunə olaraq : Universitetdə , ətrafımızda olan bəzi insanların bizi qoşulduqları şəbəkələrə cəlb etmək cəhdlərini dəfələrlə görmüşük.
Həmçinin hər hansısa bir kursun tanınmasını həyata keçirmək və ya insanları ora cəlb etmək də buraya daxildir .
Cause Marketing: Məqsədyönlü bir şəkildə təşkil olunan, marka məlumatlıığını artırmaq şərti ilə cəmiyyətin inkişafına yönəlik strategiyaların tətbiqi prosesidir.
Burada , əsas olan sosial dəyərlərin yaradılması , markanın istehlakçılar ilə daha yaxşı əlaqələr qurmasını təmin etməkdir.
Cause Marketinq strategiyasının əsas üstünlükləri bunlardır:
- müştəri güvənliliyi
- rəqiblərlə mübarizədə üstünlük qazanma
- istehlakçı etibarlılığını qazanmaq
Nümunə olaraq : Türkiyənin məşhur "Turkcell" brendi şəhid və qazi ailələrinə 25% endirim tətbiq edir .
0 Comments