Bayram günlərində hər bir şirkət istəyir ki , istehlakçılarda müsbət aura yaratmaq şərti ilə məhsulların satış tepmini artırsın .O zaman gəlin baxaq , " Holiday Marketing " nədir ❓
- Xüsusi və bayram günlərində müştərilərin diqqətini cəlb etmək , əlavə dəyərlər yaratmaq və bayram ərəfəsində gəlirləri böyük ölçüdə artırmaq üçün istifadə olunan marketinq strategiyasıdır .
Bu marketinq formasının özəllikləri bunlardır :
- Alış-verişi bayram günlərində dəb halına salmaq
- İstehlakçıları alışa sövq etmək yolu ilə gəlirləri ən azı 2 dəfə artırmaq
- Rəqib firmalarla müqayisədə daha pozitiv və emosional təsir metodlarından istifadə etmə
Uğurlu bir Holiday Marketing strategiyası üçün bizə lazım olan nələrdir ❓
- Alıcıları məhsulunuzun niyə dəyərli bir bayram hədiyyəsi olacağına inandırma bacarığı
- Markanız üçün bayrama uyğun hashtag-lardan istifadə
- Fərq yaradacaq endirimlər tətbiq etmək
- İstehlakçıları alışa sövq etmək yolu ilə gəlirləri ən azı 2 dəfə artırmaq
- Rəqib firmalarla müqayisədə daha pozitiv və emosional təsir metodlarından istifadə etmə
Uğurlu bir Holiday Marketing strategiyası üçün bizə lazım olan nələrdir ❓
- Alıcıları məhsulunuzun niyə dəyərli bir bayram hədiyyəsi olacağına inandırma bacarığı
- Markanız üçün bayrama uyğun hashtag-lardan istifadə
- Fərq yaradacaq endirimlər tətbiq etmək
Nümunə : Bu günlərdə Kapital Bank bayram ilə əlaqədar olaraq BirBank hesabında yığılan ürəklərə internet paketi və danışıq dəqiqələri üçün xüsusi endirim tətbiq edib .
50 MB internet - 1000 ürək
0 Comments