''Shopper Marketing'' yeni yaranan marketinq strategiyalarından biri hesab olunur.
Burada , əsas məqsəd müştəri ehtiyaclarını dərk etmək , alış-veriş prosesini sürətləndirmək hesab olunur.
Şirkətə alıcıları cəlb etməyin ən yaxşı üsulu , onların alış davranışlarını daha yaxşı dərk edib , ona uyğun planlar hazırlamaqdan keçir .
Uğurlu bir Shopper Marketing strategiyası üçün nələrə fikir vermək lazımdır ?- məhsulun dizaynı və qablaşdırılmasına;
- məhsulun rəflərə necə düzülməsinə və mağazadakı yerinə;
- oxşar məhsulların yanaşı yerləşdirilməsinə və s.
Aparılan araşdırmalar zamanı məlub olub ki , marketlərdə səsləndirilən musiqilər alış prosesini 20 %-dək artırır və alıcıların marketdə daha çox zaman keçirməsinə səbəb olur .
Nümunə olaraq: Mən supermarketdən kolbasa və ya sosiska almaq istəyirəm , bunun üçün müəyyən bir yol qət edirəm və bu yolu gedən zaman qarşıma çıxan rəflərdə ketçup məhsullarını görürəm , avtomatik olaraq , ketçupu səbətə əlavə edirəm.( ketçup və kolbasa sintez təşkil etdiyi üçün ) .
Buraya , kassalarda uşaqların diqqətini cəlb etmək üçün müxtəlif növ saqqız və şirniyyat məhsullarını da nümunə göstərmək olar.
Nümunə olaraq: Mən supermarketdən kolbasa və ya sosiska almaq istəyirəm , bunun üçün müəyyən bir yol qət edirəm və bu yolu gedən zaman qarşıma çıxan rəflərdə ketçup məhsullarını görürəm , avtomatik olaraq , ketçupu səbətə əlavə edirəm.( ketçup və kolbasa sintez təşkil etdiyi üçün ) .
Buraya , kassalarda uşaqların diqqətini cəlb etmək üçün müxtəlif növ saqqız və şirniyyat məhsullarını da nümunə göstərmək olar.
0 Comments