Yerli bazardan nümunə...

 


Bu yazımda sizlərə qida sektorunda özünəməxsus imic yaradan ''Jalə'' şirələri haqqında bəhs etmək istəyirəm.

Şirkət daha çox ənənəvi marketinq strategiyalarından istifadə edir, sosial şəbəkələr ilə müqayisədə televiziya reklamlarına daha çox üstünlük verir.

Nümunə olaraq, şirkətin sosial media kanallarında son postlarından biri diqqətimi çəkdi :

İç və sərinlə❗️başlıqlı postda şirələrin sərinliyi ön plana çıxarılmağa çalışılıb, lakin hovuz suyu əvəzinə buz və ya soyuducu ilə bağlı bir dizayn olsaydı daha uğurlu olardı deyə düşünürəm.

Əlavə olaraq, şirkət rebrendinq dəyişikliyinə gedərək loqosunu yeni formatda təqdim edib, halbuki əvvəlki loqosu daha cəlbedici görünür.

Post a Comment

0 Comments