- SWOT təhlilin əsas məqsədi şirkətin daxili və xarici amillərinin təhlili, məhsulun rəqiblərlə müqayisədə risklərinin və rəqabət qabiliyyətinin qiymətləndirilməsindən ibarətdir;- Bu analiz metodu şirkətinizin inkişafı yolunda hansı addımların atılmalı olduğunu, eləcə də hansı problemin təcili həll etməli olduğunu müəyyən etməyə imkan verir;
- Təhlil apardığımız zaman bir tərəfdə şirkətin güclü və zəif tərəfləri, digər tərəfdə isə şirkətin qarşısına çıxa biləcək fürsətlər və təhlükələr qeyd olunur.
- Təhlil apardığımız zaman bir tərəfdə şirkətin güclü və zəif tərəfləri, digər tərəfdə isə şirkətin qarşısına çıxa biləcək fürsətlər və təhlükələr qeyd olunur.
Bu analizə daxil olan 4 element hansılardır ❓
1️⃣ Strengths - Şirkətin bazarda rəqabət üstünlüyünü təmin edən xüsusiyyətləri, rəqiblərlə müqayisədə daha əlverişli mövqeyi
2️⃣ Weaknesses - Şirkətin zəif cəhətlərini müəyyən etmək, onları izləmək və təkmilləşdirmək
3️⃣ Opportunities - Şirkətin gələcək imkanlarını təhlil etmək, qiymətləndirmək və yeni strategiyaların tətbiq olunması yolu ilə tədbirlər planı hazırlamaq
4️⃣ Threats - Gələcəkdə bazarda şirkətin rəqabət qabiliyyətini zəiflədə biləcək, bazar payının itkisinə və satışın azalmasına gətirib çıxaracaq xarici mühit amillərini müəyyən etmək
1️⃣ Strengths - Şirkətin bazarda rəqabət üstünlüyünü təmin edən xüsusiyyətləri, rəqiblərlə müqayisədə daha əlverişli mövqeyi
2️⃣ Weaknesses - Şirkətin zəif cəhətlərini müəyyən etmək, onları izləmək və təkmilləşdirmək
3️⃣ Opportunities - Şirkətin gələcək imkanlarını təhlil etmək, qiymətləndirmək və yeni strategiyaların tətbiq olunması yolu ilə tədbirlər planı hazırlamaq
4️⃣ Threats - Gələcəkdə bazarda şirkətin rəqabət qabiliyyətini zəiflədə biləcək, bazar payının itkisinə və satışın azalmasına gətirib çıxaracaq xarici mühit amillərini müəyyən etmək
0 Comments