Yəqin ki Facebook platformasında @buzzfeedtasty başlıqlı tez və asan hazırlana biləcək yemək reseptləri videoları tez-tez qarşınıza çıxır.Ümumi olaraq bu videoların uzunluğu 2 dəqiqə çəkir və əsas məqsədləri ən çox maraq doğuran, həmçinin trendə uyğun yeməklərin sadə izahla qısa həllini göstərməkdir.
Bəs ''Tasty və Buzfeed'' Facebook kütləsini necə ələ keçirdi ❓
- Çünki bu seqmentə aid olan şirkətlər hər zaman yeməklərin xüsusi respetlə hazırlandığını qeyd edirdilər, lakin bu ''Tasty'' bütün streotipləri qıraraq təklif etdikləri yeməklərin 2 dəqiqə içində video şəklində reseptlərini paylaşaraq oxucularda xoş emosiya yaratdı.
Əldə etdikləri uğurlar isə sadəcə inanılmazdır:
- Videoların aylıq ən azı 500 milyon şəxsə çatması;
- Facebook səhifəsində izləyici sayının 100 milyon olması;
- Yayımlanan bütün videoların 2 milyarddan çox görüntülənməsi.
Fikrimcə, bu marketinq kampaniyası bazar payının ələ keçirilməsi prosesinə ən gözəl nümunələrdən biridir.
Bu uğurun qazanılmasında şəxsi analizimə görə bu faktorlar da önəmli rol oynadı:
- Hədəf auditoriyası kimi yalnız Facebook platformasının seçilməsi;
- Marketinq strategiyası zamanı izləyicilərə faydalı olmaq amili;
- Videoların sadə və anlaşıqlı dildə təqdim olunması;
- Fast food yeməklərinin reseptlərinin təqdim olunması;
- Konsepsiyanın viral olaraq yayılmaq ehtimalının yüksək olması.
0 Comments