Fotoda gördüyünüz 4 fərqli kanalda yayımlanan futbol oyunundan reklam görüntüləridir.Reklamın özəlliyi isə yayımlanan reklamın eyni anda ölkələrə görə xüsusi seçilmiş hədəf auditoriyasına uyğunlaşdırılmasıdır.
Bu tip reklamlara adətən sosial media platformalarında daha çox rast gəlsək də, artıq TV-də izlədiyimiz futbol oyunlarında da tətbiq edilir.
Bütün dünyanın izlədiyi futbol oyunlarında şirkətlərin reklamları xüsusiləşdirə bilməsi və hər ölkəyə uyğun olaraq hədəf auditoriyasına yönləndirməsi texnologiyanın ən üst səviyyədə olmasının bariz nümunəsidir.
Bütün dünyanın izlədiyi futbol oyunlarında şirkətlərin reklamları xüsusiləşdirə bilməsi və hər ölkəyə uyğun olaraq hədəf auditoriyasına yönləndirməsi texnologiyanın ən üst səviyyədə olmasının bariz nümunəsidir.
0 Comments