''Real-Time Marketing'' nədir❓




Brendlər tərəfindən həyata keçirilən , gündəmdəki mövzular ilə əlaqədar yaradılan bir məzmun xarakterli marketinq fəaliyyəti hesab olunur . 

Sosial media gündəmində tez-tez danışılan mövzular real time marketing üçün bir mənbə rolunu oynayır. Markalar bu situasiyadan istifadə edərək , bu prosesi özləri üçün bir fürsət halına gətirmiş olurlar .


Real Time Marketing-in özəllikləri nələrdir ❓

- Postlar gündəlik olaraq deyil , lazım olduğu anda paylaşılmaıdır;

- Gündəmi daimi olaraq izləmək bacarığı;

- Postlarda yumoristik və emosional ifadələrdən istifadə edərək , istehlakçının yaddaşında qalmaq bacarığı.

''Real Time Marketing''-ə aid nümunə :



Star Wars filmi sinemalara çıxdığı ilk andan etibarən , Duracell firması çox uğurlu olaraq , Real Time Marketing strategiyasından istifadə etdi . 

Belə ki , filmin məşhur personajı olan Dart Vader öz işıq silahını Duracell ilə şarj edirdi və bu reklam strategiyası çox gündəm oldu.

Post a Comment

0 Comments