Brendlər tərəfindən həyata keçirilən , gündəmdəki mövzular ilə əlaqədar yaradılan bir məzmun xarakterli marketinq fəaliyyəti hesab olunur .
Sosial media gündəmində tez-tez danışılan mövzular real time marketing üçün bir mənbə rolunu oynayır. Markalar bu situasiyadan istifadə edərək , bu prosesi özləri üçün bir fürsət halına gətirmiş olurlar .
Real Time Marketing-in özəllikləri nələrdir ❓
- Postlar gündəlik olaraq deyil , lazım olduğu anda paylaşılmaıdır;
- Gündəmi daimi olaraq izləmək bacarığı;
- Postlarda yumoristik və emosional ifadələrdən istifadə edərək , istehlakçının yaddaşında qalmaq bacarığı.
- Postlar gündəlik olaraq deyil , lazım olduğu anda paylaşılmaıdır;
- Gündəmi daimi olaraq izləmək bacarığı;
- Postlarda yumoristik və emosional ifadələrdən istifadə edərək , istehlakçının yaddaşında qalmaq bacarığı.
''Real Time Marketing''-ə aid nümunə :
Star Wars filmi sinemalara çıxdığı ilk andan etibarən , Duracell firması çox uğurlu olaraq , Real Time Marketing strategiyasından istifadə etdi .
Belə ki , filmin məşhur personajı olan Dart Vader öz işıq silahını Duracell ilə şarj edirdi və bu reklam strategiyası çox gündəm oldu.
0 Comments