Şirkətlər tərəfindən sms və e-mail vasitəsi ilə müştərilərə tətbiq olunan bir reklam formasıdır.
Burada mesaj göndərilməmişdən öncə, müəyyən qaydalar çərçivəsində istehlakçılardan təsdiq mesajı alınır.
Bu reklam formasını tətbiq etmək üçün müştərilərin şəxsi məlumatları ( telefon nömrələri , e-mail ünvanları və s ) müəyyən anketlər tərəfindən qeydə alınır.
Bu reklam formasını tətbiq etmək üçün müştərilərin şəxsi məlumatları ( telefon nömrələri , e-mail ünvanları və s ) müəyyən anketlər tərəfindən qeydə alınır.
Əsas problem istehlakçıların güvənsiz saytlarda bank kartlarının nömrəsini qeyd etdikdən sonra olur , müəyyən dolandırıcı təşkilatlar bu fürsətdən istifadə edirlər .
Permission Marketing strategiyasının özəllikləri nələrdir ?
- Kampaniya tərəfindən telefon nömrəsinə və e-poçt ünvanlarına göndərilən reklam xarakterli mesajlar
- Yeni kampaniyalar haqqında müştərilərə davamlı məlumat vermək
- Kankret olaraq müəyyən edilmiş hədəf auditoriyası
- Şişirdilmiş vədlər verərək , insanları alışa sövq etmək və s .
Permission Marketing strategiyasının özəllikləri nələrdir ?
- Kampaniya tərəfindən telefon nömrəsinə və e-poçt ünvanlarına göndərilən reklam xarakterli mesajlar
- Yeni kampaniyalar haqqında müştərilərə davamlı məlumat vermək
- Kankret olaraq müəyyən edilmiş hədəf auditoriyası
- Şişirdilmiş vədlər verərək , insanları alışa sövq etmək və s .
Nümunə olaraq : Bəzi şirkətlər aşırı dərəcə e-poçt reklamları edərək müştəriləri bezdirir və onların bu markadan uzaqlaşmasına səbəb olur.
Özümdən nümunə gətirsəm , bu yaxınlarda "Alisson" onlayn platformasında bir kurs götürdüm və gmail vasitəsi ilə mənə ötürülən davamlı reklam mesajlarından sıxıldığıma görə kursu davam etdirmədim .
0 Comments