"OPTİMİND TECHNOLOGY SOLUTİONS" - un 2020-ci ilin yekunlarına əsasən , marketinq ilə əlaqəli hazırladığı önəmli statistikasını sizlərlə bölüşürəm :- Hal-hazırda dəbdə olan instagram və facebook bloglarının alış qərarlarına təsiri , jurnallara və qəzetlərə nisbətdə 63 % daha yüksəkdir.
- Şəkilli və animasiyalı postlar şəkilsiz postlarla müqayisədə 94 % daha çox reaksiya alır .
- Əgər saytınızda olan trafiki 50 %-ə qədər artırmaq istəyirsinizsə , ana səhifədə videobaşlıqdan istifadə edin.
Əgər eyni səhifədə video və məzmun varsa , alıcıların 20 %-i məzmuna , 80 %-i isə videoya baxmağı üstün hesab edir.
- Alıcılar gördükləri məzmunun 10 %-ni , video və animasiyaların isə 58 % -ni öz yadlarında saxlayırlar .
- Orta hesabla alıcı məhsulu almaq istəyirsə , məhsul haqqında yazılan ən azı 10 şərhə fikir verir.
Alıcının məhsul haqqında yazdığı müsbət şərh və ya ətrafındakı insanlara verdiyi müsbət tövsiyyə ən azı 10 alıcını alışa sövq edir ( WOMM və EWOMM effekti )
0 Comments