Uğurlu bir marketinq kampaniyası üçün ən vacib addımlar bunlardır :
1️⃣ Şirkətin məqsədlərini və hədəflərini müəyyən etmək
2️⃣ Büdcəni düzgün təyin etmək və bölüşdürmək
3️⃣ Hədəf auditoriyasını düzgün müəyyənləşdirmək
4️⃣ Düzgün kontent yaratmaq
5️⃣ Uyğun marketinq kanallarının seçilməsi
6️⃣ Alınan nəticələrin təhlil edilməsi və şirkətin gələcək reklam strategiyalarına tətbiqi
Nümunə olaraq: 1988-ci ilə qədər Nike brendinin satışları 800 milyon dollar idi . Dillər əzbəri olan " Just Do It " reklam kampaniyasını təqdim etdikdən sonra 10 il ərzində gəlirləri 2 milyarda qədər artdi.
0 Comments