" A picture is worth 1000 words " = " Bir şəkil 1000 sözə dəyər "
Vizual görüntülərin istehlakçılara təsir statistikası :
- İnsanlar gördüklərinin 80 %-ni , oxuduqlarının 20 %-ni , eşitdiklərinin isə 10 %-ni xatırlayır.
- Beyinə gedən siqnalların 90 %-i vizual effektleri özündə birləşdirir
- Orta hesabla bir şəxsə veb sayta daxil olarkən mətnlərin yalnız 20 %-ni oxuyur , bu səbəbdən vizual görüntülər daha çox diqqət cəlb edir.
Nümunə olaraq : " Square Saying " şirkəti telefon aksesuarları , futbolkalar , papaqlar və digər məhsulların üzərinə fərqli və cəlbedici yazılar yazaraq bir anda məşhur oldu və hal-hazırda izləyici sayı 227.000-ə yaxındır.
Bu yazılar sadə vizual effektlərlə və cəlbedici sözlər ilə harmoniya yarada bildi və qısa zamanda brend imicini formalaşdırdı.
0 Comments