Digital marketinq strategiyalarına " Visual Marketing" necə təsir edir❓


Şübhəsiz bir faktdır ki , istehlakçılar şəkilli , animasiyalı və vizual xarakterli məzmunlara daha çox reaksiya göstərirlər. Vizual marketinq strategiyasının əsas hədəflərindən biri brend imicinin daha ön plana çıxmasına nail olmaqdır.

Bütün gün bir məhsul haqqında danışa bilərsiniz , tərifləyə bilərsiniz , lakin alıcı məhsulun vizual görünüşünü gördükdən sonra qərar verəcək.

" A picture is worth 1000 words " = " Bir şəkil 1000 sözə dəyər "

Vizual görüntülərin istehlakçılara təsir statistikası :

- İnsanlar gördüklərinin 80 %-ni , oxuduqlarının 20 %-ni , eşitdiklərinin isə 10 %-ni xatırlayır.

- Beyinə gedən siqnalların 90 %-i vizual effektleri özündə birləşdirir

- Orta hesabla bir şəxsə veb sayta daxil olarkən mətnlərin yalnız 20 %-ni oxuyur , bu səbəbdən vizual görüntülər daha çox diqqət cəlb edir.

Nümunə olaraq : " Square Saying " şirkəti telefon aksesuarları , futbolkalar , papaqlar və digər məhsulların üzərinə fərqli və cəlbedici yazılar yazaraq bir anda məşhur oldu və hal-hazırda izləyici sayı 227.000-ə yaxındır.

Bu yazılar sadə vizual effektlərlə və cəlbedici sözlər ilə harmoniya yarada bildi və qısa zamanda brend imicini formalaşdırdı.



Post a Comment

0 Comments