Əgər bir şirkət rəqabətli bazar mühitində uğur qazanmaq istəyirsə , ilk olaraq marketinq strategiyasından başlamalıdır.
Satış qabiliyətini artırmaq üçün planlaşdırılan və digərlərinə nisbətən az istifadə olunan effektiv strategiyalardan bir neçəsini sizlərlə bölüşürəm :
B2B Marketing ( Business-to-Business Marketing ) :
Xüsusi tərəfdaşlıq proqramlarını həyata keçirmək, müştəri yönləndirmə proqramları və tərəfdaş proqramları, mövcud müştərilərin müştəri bazasının artması , etibarlılığı təmin etmək məqsədi daşıyır.
B2B şirkətləri , digər müəssisələrin fəaliyyət göstərməsi və böyüməsi üçün lazım olan şeyləri təklif edən , dəstək verən müəssisələrdir.
B2C Marketing ( Business-to-Consumer Marketing ) :
Müəssisələr müştərilər haqqında öyrənmək və onların ehtiyaclarını müəyyən etmək üçün təkliflər hazırlayırlar və burada (B2C) marketinqdən istifadə edirlər.
B2C Marketing ( Business-to-Consumer Marketing ) :
Müəssisələr müştərilər haqqında öyrənmək və onların ehtiyaclarını müəyyən etmək üçün təkliflər hazırlayırlar və burada (B2C) marketinqdən istifadə edirlər.
Şirkətin öz məhsullarını və xidmətlərini ayrı-ayrı insanlara təqdim etdiyi taktika və strategiyalar buraya aiddir. Müştərilərə gündəlik həyatlarında istifadə etmələri üçün məhsullar yaratmaq, reklam etmək və satmaq B2C marketinqin olmazsa olmazlarıdır.
0 Comments