''Affiliate'' və ''Affinity'' marketinq strategiyaları nə zaman istifadə olunur❓


 Affiliate Marketing:
Şirkətin satış həcmini artırmaq , yeni auditoriyalara çatmaq və tərəfdaşlarla strateji əlaqələr qurmaq üçün istifadə olunan marketinq strategiyasıdır. 

Burada iştirak edən partnyorlar məhsulu və ya xidməti tanıtmaq üçün xüsusi olaraq komissiya haqqı alırlar.

Nümunə olaraq: Amazon öz məhsullarını hər hansısa bir veb-saytda və ya bloqlarda tanıtdıran 3 cü tərəf yayımçılara ödəniş edir.

Affinity Marketing: 2 və ya daha çox markanın strateji marketinq proqramlarında əməkdaşlıq etməsini təmin edən bir modeldir. 

Bu marketinq növündən istifadə edən şirkətlər rəqib hesab olunmur , lakin əsas auditoriyaları oxşardır. Burada İştirak edən şirkətlər, biznesi inkişaf etdirmək və məlumatlılığı artırmaq üçün markalarının ümumi xüsusiyyətlərini birləşdirir.


Nümunə olaraq : Taco Bell və Doritos çipslərinin əməkdaşlığını göstərmək olar . Bu 2 məhsul alıcılara 2/1 - ində olaraq təqdim edilir. 


Post a Comment

0 Comments