Data-Driven marketinq nədir?

 


Data-Driven marketinq nədir və Spotify bu strategiyadan necə istifadə edir?

Müasir marketinqdə ancaq emosiyalar deyil, həmçinin data əsaslı qərarlar da çox önəmli rol oynayır.

Spotify isə bu sahədə ən uğurlu nümunələrdən biridir.

Bəs necə?

Spotify Wrapped strategiyası ilə - Hər ilin sonunda Spotify Wrapped kampaniyası ilə istifadəçilərinə il ərzində dinlədikləri mahnılar, janrlar və musiqiçilər barədə fərdi hesabat təqdim edir.

İnsanlar isə bunu sosial mediada paylaşaraq brendin milyonlarla ödənişsiz şəkildə reklamını edərək kampaniyanı viral edirlər.

Nəticə olaraq Spotify-in bu strategiyası marketinqə necə təsir edir?

- Data ilə dəqiq hədəfləmə edir
- İstifadəçi təcrübəsinin fərdiləşdirir
- Brend-müştəri bağlılığını gücləndirir

Post a Comment

0 Comments