''Porter’s Five Forces'' modeli nədir ❓
- Modelin məqsədi hər hansısa bir sektorun rəqabət amillərini və potensial gəlirlilik səviyyəsini müəyyən etməkdir.
- Burada ən əsas məqsəd rəqiblərlə müqayisədə rəqabət üstünlüyü qazanmaqdır.
Bu modelə daxil olan 5 kateqoriya hansıdır❓
1️⃣ Competitive Rivalry - Güclü rəqabət amillərinin olması
2️⃣ Supplier Power - Təchizatçıların bazarı idarə etmək bacarığı
3️⃣ Buyer Power - Alıcıların istəklərini nəzərə alaraq qiymət aşağı salma və.s
4️⃣ Threat of Substitution - Oxşar məhsulun rəqib firmalarda da olması və məhsulun əvəzolunması təhlükəsi
5️⃣ Threat of New Entry - Bazara yeni daxil olan şirkətlərin fərqləndirici strategiyalar tətbiq edərək rəqabət üstünlüyü qazanması
Nümunə : Google firmasının bazara daxil olduğu andan etibarən ideal axtarış mexanizmi yaradaraq rəqiblərlə mübarizədə bazarı ələ keçirməsi.
- Burada ən əsas məqsəd rəqiblərlə müqayisədə rəqabət üstünlüyü qazanmaqdır.
Bu modelə daxil olan 5 kateqoriya hansıdır❓
1️⃣ Competitive Rivalry - Güclü rəqabət amillərinin olması
2️⃣ Supplier Power - Təchizatçıların bazarı idarə etmək bacarığı
3️⃣ Buyer Power - Alıcıların istəklərini nəzərə alaraq qiymət aşağı salma və.s
4️⃣ Threat of Substitution - Oxşar məhsulun rəqib firmalarda da olması və məhsulun əvəzolunması təhlükəsi
5️⃣ Threat of New Entry - Bazara yeni daxil olan şirkətlərin fərqləndirici strategiyalar tətbiq edərək rəqabət üstünlüyü qazanması
Nümunə : Google firmasının bazara daxil olduğu andan etibarən ideal axtarış mexanizmi yaradaraq rəqiblərlə mübarizədə bazarı ələ keçirməsi.
0 Comments