Marketinq konsepsiyasının əvəz olunmaz hissəsi olan 4P elementləri haqqında hər kəsin məlumatı vardır(Price, Promotion, Place, Product).
Daha sonra müasir marketinq tələblərinə uyğun olaraq bu proses 7P şəklini aldı, bu 3 element də bu siyahıya qoşuldu :
-People
-Physical Evidence
- Process
Marketinq strategiyalarının müştərilərə fokuslanması və alıcıların burada əsas faktor olması zaman keçdikcə 7C modelini ön plana çıxardı. Buraya daxildir :
1️⃣ Customer Value - müştəri dəyərinin yaradılması prosesi
2️⃣ Customer Convenience - müştərilərin almaq istədiyi məhsul və ya xidməti asanlıqla əldə etməsi prosesi
3️⃣ Cost to Customer - müştərilərin az xərclə keyfiyyətli məhsul almaq istəməsi prosesi
4️⃣ Communication - müştərilərlə əlaqələrin qurulması prosesi
5️⃣ Consideration - Müştərilərdə dəyər yaradılması prosesi
6️⃣ Coordination - müştəri məmnuniyyəti qazanmaq üçün effektiv strategiyalar tətbiq etmək bacarığı
7️⃣ Confirmation - müştərilərin etibarını qazanmaq və məhsulu alıcılara müxtəlif üsullarla keçirə bilmək bacarığı
0 Comments