Marketinqdə ''7C'' modeli nə üçün istifadə olunur❓

 




Marketinq konsepsiyasının əvəz olunmaz hissəsi olan 4P elementləri haqqında hər kəsin məlumatı vardır

(Price, Promotion, Place, Product).

Daha sonra müasir marketinq tələblərinə uyğun olaraq bu proses 7P şəklini aldı, bu 3 element də bu siyahıya qoşuldu :

-People

-Physical Evidence

- Process

Marketinq strategiyalarının müştərilərə fokuslanması və alıcıların burada əsas faktor olması zaman keçdikcə 7C modelini ön plana çıxardı. Buraya daxildir :

1️⃣ Customer Value - müştəri dəyərinin yaradılması prosesi

2️⃣ Customer Convenience - müştərilərin almaq istədiyi məhsul və ya xidməti asanlıqla əldə etməsi prosesi

3️⃣ Cost to Customer - müştərilərin az xərclə keyfiyyətli məhsul almaq istəməsi prosesi

4️⃣ Communication - müştərilərlə əlaqələrin qurulması prosesi

5️⃣ Consideration - Müştərilərdə dəyər yaradılması prosesi

6️⃣ Coordination - müştəri məmnuniyyəti qazanmaq üçün effektiv strategiyalar tətbiq etmək bacarığı

7️⃣ Confirmation - müştərilərin etibarını qazanmaq və məhsulu alıcılara müxtəlif üsullarla keçirə bilmək bacarığı

Post a Comment

0 Comments