''25th Frame Effect'' strategiyası necə tətbiq olunur❓



25th Frame Effect:
Dilimizə 25-ci kadr effekti kimi tərcümə olunan , videolara və vizual görüntülərə əlavə kadrların qoyulması vasitəsi ilə insanın şüuraltına təsir edən bir metodikadır.

 Qısaca olaraq , subliminal mesaj da adlandıra bilərik .

Bu təsiretmə metodu, əsasən, qanunsuz marketinq reklamlarında istifadə olunur, çünki aparılan araşdırmalara görə, istehlakçılar mənfi və ya qeyri-legal reklamları daha tez yadda saxlayırlar .

Hazırda bu metodun təkcə video vasitəsi ilə deyil , səs yolu ilə də xüsusi modifikasiyası işlənib-hazırlanıb. 

Yəni lazımi kodlar müvafiq auditoriyanın beyninə, onların özünün xəbəri olmadan, müxtəlif radiostansiyaları dinlədiyi məqamda da yeridilə bilir.

Nümunə olaraq : Məşhur " Toyota " avtomobil brendinin loqosuna diqqətlə baxdığımız zaman subliminal mesajı fərq etmiş ola bilərsiniz.

İlk baxışdan loqoya fikir verdikdə , yalnız hərflər nəzərə çarpsa da , əslində loqonun müxtəlif hissələri Toyota sözünü hecalıyır.

Logonun müəyyən hissələrini gizlədərək hərflər yaratmaq olur və yaratdığınız hərfdən marka adını yazmaq üçün istifadə edə bilərsiniz.



Post a Comment

0 Comments